Press "Enter" to skip to content

Facebook Profile වලින් මුදල් ඉපැයීමට අවස්ථාවක්

Facebook වෙත ඔබ Log වූ පසු ඔබේ පැමිණීම කළමනාකරණය කිරීමට උදවු කිරීමට Facebook අලුත්ම ක්‍රියාවලියකට සුදානම් වී තිබෙනවා. එහි නව විශේෂාංගයක් පිළිබඳ යාවත්කාලීන කිහිපයක් ඇසුරෙන්. නව අත්දැකීමක් සමඟ සිදුකරන සමහර වෙනස්කම් පිළිබඳව ඔවුන් මෙසේ හඳුන්වා තිබෙනවා.

Facebook Profile සඳහා වෘත්තීය මාදිලියෙන් වෙනස්කම් සිදුකිරීම

Facebook හි හඳුන්වාදෙන මෙම අලුත් ක්‍රමය වන්නේ පුද්ගලයන්ගේ සම්පූර්ණ හැකියාවන් කරා ළඟා වීමට අවශ්‍ය වන මාර්ගයක් හඳුන්වා දීමයි. එය මුදල් ඉපැයීමට මාර්ගයක් වන අතර ඔබේ ගිණුමේ සිටින අය සමඟ ඔබ කරන පළ කිරීම් වර්ග මොනවාද යන්න ඔබට අවබෝධ කර ගැනීමට හැකියාව ලැබෙනවා. මෙතෙක්, මෙම පහසුකම ලබා දී තිබුණේ Facebook Page මත පළ කරන තොරතුරු සඳහා පමණි.

බොහෝ නිර්මාණකරුවන්, විශේෂයෙන්ම දැන් ගිණුම් ආරම්භ කරන අය මෙවැනි දේ සඳහා යොමුවී සිටිනවා. මේ හේතුවෙන් එක්සත් ජනපදයේ මෙම පළකිරීම් සඳහා වෘත්තීය ස්වරුපයක් හඳුන්වා දී තිබෙනවා. එය මේ වන විට පරීක්ෂණ මට්ටමේ පවතිනවා. ඒ සමඟින්, සුදුසුකම් ලත් නිර්මාණකරුවන්ට ආදායම් අවස්ථා සඳහා අවස්ථාව හිමිවනවා. එමෙන්ම ඔවුන්ගේ ප්‍රේක්ෂකයින් වර්ධනය කර ගැනීමට උපකාර වන මෙවලම් වෙත ප්‍රවේශය ලබා ගැනීමටද හැකියාව ලැබෙනවා.

මෙහි පළමු මුදල් ඉපැයීමේ විකල්පයන්ගෙන් එකක් වනුයේ Reels Play ප්‍රසාද වැඩසටහන වනවා. එහිදී සුදුසුකම් ලත් නිර්මාපකයින්ට ඔවුන්ගේ සුදුසුකම් ලබන තොරතුරු වල බැලීම් සංඛ්‍යාව මත මසකට $35,000 දක්වා ඉපැයීමට ඉඩ සලසා තිබෙනවා. මෙය ආරම්භ කිරීම සඳහා උනන්දුවක් දක්වන නිර්මාපකයින්ට ලියාපදිංචි විය හැකි අතර මේ සඳහා අවශ්‍ය රීල් සෑදීම සඳහා ඉගෙන ගැනීමට අවශ්‍ය දැනුමද ලබා දෙනවා.

Hammy සහ Olivia සහ Hakim Collins වැනි නිර්මාපකයින්ගෙන් දැක ඇති සිත් ඇදගන්නා වීඩියෝ එවැනි දේ සඳහා උදාහරණ ලෙස දැක්විය හැකියි. එමෙන්ම එවැනි තවත් පුද්ගලයින්ට ඔවුන්ගේ රීල් වලින් මුදල් ඉපැයීමට අවස්ථාව උදා කිරීමට Facebook මෙම ක්‍රියාවලිය සැලසුම් කර තිබෙනවා.

එහිදී බහු ක්ලිප් (Multimedia Clip) තේරීමෙන් වීඩියෝවක් රචනා කිරීම පහසු වන අතර, ඔබේ රීලය නිර්මාණය කෙටුම්පතක් ලෙස සුරැකීමේ හැකියාවද ලැබෙනවා. එමෙන්ම තත්පර 60 රීලයක් සෑදීමේ හැකියාවද පරික්ෂා කෙරෙනවා.ඒ අනුව ලබන වසරේ තවත් රටවල් වලට Facebook Reels ව්‍යාප්ත කිරීමටද සැලසුම් කර තිබෙනවා.

වෘත්තීය මාදිලිය පළ කිරීම්, ප්‍රේක්ෂකයින්ව තීක්ෂණ බුද්ධිය වෙත ප්‍රවේශය කිරීමට සමත්වී තිබෙනවා. එය මේ වන විට ඔබට පිටු වලදී සොයා ගත හැකි දේට සමාන වනවා. උදාහරණයක් ලෙස, ඔබට පළ කිරීම් වල ඇති මුළු කොටස්, ප්‍රතිචාර සහ අදහස් ගණන දැක ගත හැකි අතර කාලයත් සමඟ ඔබේ අනුගාමිකයන් වර්ධනය කර ගැනීම හා සමාලෝචනය සිදුකළ හැකි වනවා.

එමෙන්ම මේ හරහා ඕනෑම කෙනෙකුට ඔබව Follow කළ හැකි වනවා. ඔබේ පොදු අන්තර්ගතය ඔවුන්ට නැරඹිය හැකියි. නමුත් බෙදා හරින අන්තර්ගතය බලන්නේ කවුරුන්ද යන්න ඔබ තවමත් පාලනය කළ හැක්කේ බෙදා හරින්නාට පමණි. එයින් අදහස් වන්නේ ඔබට පොදු යාවත්කාලීන බෙදා ගැනීමක් හෝ ඔබේ මිතුරන් සමඟ පමණක් අන්තර්ගතය බෙදා ගැනීමට තීරණය කළ හැකි බවයි.

මෙම නව යාවත්කාලින කිරීම එක්සත් ජනපදයේ සීමිත පරිශීලකයන් සංඛ්‍යාවක් සමඟ පරීක්‍ෂා කරමින් පවතින අතර එයට ලැබෙන ප්‍රතිචාර ඉතා හොඳ මට්ටමක පවතින බවයි Meta ආයතනය පවසන්නේ.

එක්සත් ජනපදයේ තවත් පුද්ගලයින් වෙත මෙන්ම ඉදිරි මාසවලදී තවත් රටවල් වෙත මෙම පහසුකම ව්‍යාප්ත කර වැඩි මුදල් ඉපැයීමේ විකල්ප සහ වෙනත් වේදිකා මෙවලම් වෙත ප්‍රවේශ වීමට ඔවුන්ට අවස්ථාව ලබා දීමට නියමිතයි. එමෙන්ම කාලයත් සමඟ තවත් මෙවලම් සහ හැකියාවන් එක් කිරීමටද බලාපොරොත්තු වන බවයි Meta ආයතනය පැවසුවේ.

Facebook පිටු සඳහා නව අත්දැකීම් යාවත්කාලීන කිරීම

Facebook's 'Professional Mode' lets creators monetize their own profile  page - REPORT DOOR

පිටු භාවිතා කරන නිර්මාපකයින් සඳහා, පරිපාලකයින්ට ඔවුන්ගේ පිටුවේ ක්‍රියාකාරිත්වය සමාලෝචනය කිරීමට අවස්තාව හිමිවනවා. එමෙන්ම වෘත්තීය මෙවලම් සහ තීක්ෂ්ණ බුද්ධියට ප්‍රවේශ වීමට කේන්ද්‍රීය ගමනාන්තයක් ලෙසද මෙය භාවිතා කළ හැකියි. මේ සඳහා වෘත්තීය උපකරණ පුවරුවක් ඇතුළුව, මෙම වසර මුලදී එළිදැක්වූ නව පිටු අත්දැකීමට නව විශේෂාංග එක් කර තිබෙනවා.

මෙම සංග්‍රහයේ ඉහළින්ම නව ඒකකයක් එකතු කර ඇති අතර එමඟින් ඔබේ නව අදහස් සහ ඔබේම අන්තර්ගතයේ කොටස්වල Professional Dashboardක් නිර්මාණය කෙරෙනවා. එමෙන්ම ඉහළ ක්‍රියාකාරී අන්තර්ගතයක් නිර්මාණය කරන්නේ කෙසේද යන්න පිළිබඳ ඉඟි සැපයීමක් සිදු කරනු ලබනවා.

ඒ අනුව උදාහරණයක් ලෙස නව පියවර දෙකක පළ කිරීම් යටතේ නිර්මාපකයක් පිළිබඳ පරීක්‍ෂා කිරීම් කරමින් සිටිනවා. එය පිටු භාවිත කරන නිර්මාණකරුවන්ට පහසුවෙන් තම පළ කිරීම් කාලසටහන් ගත කිරීමට අවස්ථාව ලබා දෙන්නක් වනවා. එමෙන්ම Facebook යෙදුම තුළ සමූහයකට හරස් පළ කිරීමට (Crosspost) හැකියාවද ලබා දෙනවා.

මෙම විශේෂාංග මීට පෙර ලබා ගත හැකි වූයේ Facebook Business Suite සහ Meta Creator Studio හරහා පමණි. එබැවින් මෙම යාවත්කාලීනය සමඟින්, නිර්මාණකරුවන්ට ඔවුන්ගේ පවතින කාර්ය ප්‍රවාහය සහ ඔවුන් භාවිතා කරන මෙවලම හෝ යෙදුම නොසලකා මෙම විශේෂාංග භාවිතා කිරීමට හැකියාව ලබාදී තිබෙනවා.

Discord announces premium membership; Facebook unveils “professional mode”  -.
Viber